Home » Decemberactie

Decemberactie

De decembermaand staat voor de deur. En wellicht kent u iemand in uw omgeving die het financieel moeilijk heeft of iemand waarvan je weet dat hij of zij zich eenzaam voelt. Dus…is dit een mooi moment om als Kerk van de Nazarener van de Hoeksche Waard in samenwerking met Stichting ‘Hands of Mercy’ naar buiten toe te treden en deze mensen iets extra’s te schenken. logo_stichting_hands_of_mercy_smallDaarom zouden wij graag adressen willen hebben van mensen die wonen binnen de Hoeksche Waard en die een pakketje met levensmiddelen of een aardigheidje gecombineerd met een bezoekje kunnen gebruiken. Het is de bedoeling dat jullie, als het in uw mogelijkheid ligt, als leden en vrienden van de gemeente, de pakketten op de aangedragen adressen gaan bezorgen.
    KvdN4Om de pakketten te kunnen maken hebben we natuurlijk wel spullen nodig. Wij zoeken: levensmiddelen (geen verse- of kort houdbare producten maar wel o.a. koffie, thee, koek en chocolade) en luxe artikelen zoals:  badschuim, zeep en verdere badartikelen. Maar ook kleine spelletjes, kaarsen, waxinelichtjes en – houdertjes, etc. Als u dit allemaal nou niet zo ziet zitten om te doen, is een gift ook erg welkom. Komende zondagen staan er in de hal van de kerk kratten en/of dozen om deze spullen te verzamelen.

De adressen van mensen kunt u via mail sturen naar: info@handsofmercy.nl
    Het mag natuurlijk ook persoonlijk of via een briefje wat u dan aan ons geeft. Wilt u wel aangeven per adres of het gaat om levensmiddelen of om een bezoekje of allebei?

Als contactpersonen treden op:
    Ada Mulder 06 52452123
    Ariëtte Bleeker 06 30310112.

Tags: