Home » Leden fietsen Africa Classic voor Amref Flying Doctors

Leden fietsen Africa Classic voor Amref Flying Doctors

Van 8 t/m 15 oktober 2016 gaan twee leden van onze kerk een onvergetelijke ervaring beleven in Tanzania. Zes dagen lang fietsen Harry en Anne-To op mountainbikes over onverharde paden en ontmoeten ze onderweg talloze kleurrijke Masai krijgers en enthousiaste schoolkinderen. Ze leggen in totaal ongeveer 400 km en 4.000 hoogtemeters af en slapen elke dag op een nieuwe plek in de wildernis. Kijk naar onderstaande promofilm om een goede indruk te krijgen van het avontuur dat zij aan gaan.

Naast het avontuur, de fysieke inspanning en mentale uitdaging, geeft deze week hen de kans om een bijdrage te leveren aan een betere gezondheid in Afrika. Zij moesten samen namelijk minimaal € 10.000 sponsorgeld ophalen dat ten gunste komt van Amref Flying Doctors. En dat geld hebben ze ruimschoots binnen gehaald.

Amref Flying Doctors werkt aan een betere gezondheid van kwetsbare mensen in Afrika.

Kijk op de website van Africa Classic of volg hun Facebook pagina.

Africa Classic