Home » In actie voor voedselbank Hoeksche Waard

In actie voor voedselbank Hoeksche Waard

Sinds een aantal jaren werken een aantal kerken mee aan het initiatief van de Voedselbank Hoeksche Waard. Deze stichting heeft als doelstelling:

De Stichting Voedselbank Hoeksche Waard heeft tot doel wekelijks voedselpakketten uit te delen aan mensen die op of onder het bestaansminimum leven, het inzamelen van levensmiddelen en producten om deze kosteloos aan onze klanten uit te delen. Verder het verrichten van werkzaamheden om bovenstaande mogelijk te maken.

Elk jaar met kerst worden er bij verschillende supermarkten gevraagd om iets te kopen voor andere mensen. Onze kerk zal aanstaande vrijdag en zaterdag staan bij de PLUS supermarkt te Klaaswaal. Het duurde niet lang voordat zich voldoende vrijwilligers zich hadden ingeschreven op het rooster.

Kompas - Voedselbank 2017.png

Tags: