Home » Themadienst ‘Geld en Financiële vrijheid’ op zondag 26 januari 2020

Themadienst ‘Geld en Financiële vrijheid’ op zondag 26 januari 2020

Is geld voor u een middel of een doel? Bezorgen jouw financiën je vrijheid, of geeft het je juist onrust? Veel van de taken die we op een dag uitvoeren hebben te maken met geld. Dit kan onder andere zijn door werk, wat voor inkomsten zorgt, of door onze uitgaven in het voorzien van ons levensonderhoud. Graag houden we allemaal nog wat extra over om onze dromen of wensen na te jagen of vorm te geven. In een maatschappij van individualisme en egoïsme kan deze jacht soms de nodige onrust geven bij jezelf en in je relaties. Wat is dan die financiële vrijheid? Wanneer is ‘genoeg’ ook daadwerkelijk ‘genoeg’ en geeft dat rust en vrijheid in plaats van onrust?

Op zondag 26 januari zal Bert den Hertog in onze kerk komen spreken over het thema ‘Geld en Financiële vrijheid’. Bert is medewerker en pionier bij Stichting Encour. Een Stichting die is opgericht om, via lezingen, cursussen en trainingen, mensen te laten ontdekken wat de Bijbel ons leert over onze omgang met geld.

Van harte welkom in de Kerk van de Nazarener – Hoeksche Waard. Je kunt ons vinden in Muziekcentrum Prinses Juliana, Industrieweg 5 in Klaaswaal. Voor kinderen van 0-4 jaar is er crèche. Groep 1-8 hebben hun eigen dienst.

Flyer Themadienst Encour - 26 januari 2020