Home » Tieners naar Roemenië

Tieners naar Roemenië

Voor het tweede jaar gaat een groep tieners in de meivakantie naar de kerk van de de Nazerener in Tigishuara, Roemenie.
    De enthousiaste groep van 7 tieners en 2 begeleiders heeft in verschillende acties het nodige ‘projectgeld’ verzameld. Dit geld gaan ze gebruiken om de locatie meer bruikbaar te maken. Deze locatie wordt door stichting Veritas op veel manieren ingezet voor de mensen van binnen en buiten de kerk. Stichting Veritas is verbonden met de Kerk van de Nazarener in Tigishuara.  Verder zullen ze de contacten daar aanhalen.
    De wereld van deze tieners in groter dan school en hun mobieltje. Ze stellen hun hart en hun handen beschikbaar voor de mensen in Roemenië. Het zal een onvergetelijke ervaring zijn.
    Wilt u voor de tieners bidden en voor de mensen die Gods licht verspreiden in Tigishuara?

Voorbereidingen voor het  benefietdiner.
    Voorbereidingen voor het benefietdiner.
    De groeten uit de kerk in Tigishuara
    De groeten uit de kerk in Tigishuara.
    Samen zingen in de kerk in Tigishuara
    Samen zingen in de kerk in Tigishuara.
    Aan het werk samen met een team uit de V.S.
    'Onze' ruimte in aanbouw
    ‘Onze’ ruimte in aanbouw.